محاسبه قیمت رزین

قیمت-رزین

قیمت رزین در ایران

با توجه به نرخ تبدیل دلار به ریال قیمت هر لیتر رزین در ایران با احتساب دلار حدود ۱۶٫۰۰۰ تومان عددی بین ۲۰ الی ۴۰ هزار تومن دارد که قطعا با توجه به نوسانات بازار ارز ممکن است این قیمت تغییر نماید. فروش رزین در بسته های ۲۵ لیتری صورت میگیرد و حداقل رزین قابل خرید یک بسته ۲۵ لیتری می باشد.


نرخ امروز ارز آزاد


 

فروش اینترنتی رزین تبادل یونی

امروزه با توجه به رشد بیشمار تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین ، فعالیت می کنند. فروشگاه های اینترنتی برای خرید هرچه سریعتر و ارزانتر ابداع شدند تا انسان ها با کمک آن ها زندگی راحتتر و تجربه خرید بهتری داشته باشند.

به همین جهت شرکت ایران کنفتک ، با ایجاد امکان خرید اینترنتی رزین برای مشتریان سعی در راحت نمودن تجربه خرید آن ها دارد مشتریان عزیز ایران کنفتک می توانند با ورود به فروشگاه اینترنتی سایت کنفتک نسبت به خرید رزین کاتیونی ، خرید رزین آنیونی و خرید رزین میکس بد اقدام نمایند.

 

خرید رزین کاتیونی

برای خرید رزین کاتیونی کنفتک کافیست به لینک ( خرید رزین سختی گیر ) مراجعه کنید . از بین محصولات کنفتک ، رزین کاتیونی مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس مراحل خرید خود را تکمیل نمایید.در صورتی که اصلاعات کافی درباره رزین های کاتیونی ندارید میتوانید با مراجعه به مقاله رزین کاتیونی و انواع آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

خرید رزین آنیونی

در صورتی که قصد خرید رزین آنیونی را دارید نیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کنفتک ، پس از انتخاب رزین مورد نظر خود ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری درباره رزین های آنیونی دارید میتوانید از مقاله رزین آنیونی و انواع آن اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

 

فروش رزین کاتیونی و آنیونی به صورت تلفنی

در صورتی که از طریق روش های بالا موفق به ثبت سفارش نشدید، میتوانید از طریق شماره تماس 02191035817 و 09030231317 با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید و بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز خود درباره رزین کاتیونی و رزین آنیونی و نحوه مصرف آن ها ، همچنین میزان رزین مورد نیاز خود ، سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت ایران کنفتک تامین کننده رزین های تبادل یونی از شرکت کنفتک کانادا در ایران

ایران کنفتک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *