آزمایشگاه های رزین در دنیا

آزمایشگاه های رزین

همانطور که در مقالات دیگر توضیح داده‌ایم ، رزین تبادل یونی محصولی کاربردی برای طیف وسیعی از صنایع به شمار می‌رود . این محصول دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می‌باشد که از هر دو نوع آن در صنعت استفاده های گوناگونی می شود. آزمایشگاه های زیادی در کل دنیا، بر روی رزین تبادل یونی ( رزین سختی گیر و رزین آنیونی ) کار می کنند تا محصولی با ظرفیت تبادل یونی بالاتر و کیفیت بهتر تولید کنند در این مقاله درباره آزمایشگاه های رزین تبادل یونی و آنالیز رزین سختی گیر صحبت میکنیم که رزین کنفتک کانادا ، تاییدیه بسیاری از این آزمایشگاه ها را داراست.

مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه

آزمایشگاه اینترتک ( Intertek )

آزمایشگاه اینترتک که خواستگاه اصلی آن کشور آمریکا است ، یکی از معتبر ترین آزمایشگاه های تست مواد پلیمری و رزینی در دنیاست . این آزمایشگاه قدمتی ۱۳۰ ساله دارد و الان نیز در قاره های آمریکا ، افریقا و آسیا نیز آزمایشگاه هایی دارد .این آزمایشگاه با بررسی محصولات ، کیفیت آنها را ارزشیابی  می‌کند و برای آنها مجوز صادر می‌کند . نوآوری و توسعه روش های تست محصول از ویژگی های همیشگی این محصولات است .این آزمایشگاه مهمترین هدف خود را آوردن کیفیت ، اطمینان و پایداری به زندگی بیان می‌کند . رزین های تبادل یونی کنفتک کانادا همگی دارای تائیدیه ی آزمایشگاه اینترتک هستند.

آنالیز رزین سختی گیر

www.intertek.com

 

آزمایشگاه SGS S.A

یکی دیگر از آزمایشگاه های پیشرو در تست مواد پلیمری ، رزینی ، پلاستیکی و آلی آزمایشگاه اس جی اس است . از شروع فعالیت این آزمایشگاه حدود ۳۰ سال بیشتر نگذشته است .این آزمایشگاه در طول این مدت کم توانسته است به رشد چشم گیری برسد و نام خود را دارای ارزش و اعتبار کند .این آزمایشگاه دارای بخش های تست حرارتی ، فیزیکی ، آنالیز شیمیایی ، آنالیز پلیمری و روش های شیمی مرطوب است .

رزین های تبادل یونی کنفتک کانادا تاییدیه این آزمایشگاه معتبر را هم در رزومه خود دارا هستند.

 

آنالیز رزین

 

www.polymersolutions.com

 

آزمایشگاه polymer center

این آزمایشگاه امریکایی نیز یکی از آزمایشگاه های معروف در حوزه تست محصولات پلیمری و رزینی است . این آزمایشگاه حدود ۱۶ تست را تحت پوشش قرار می‌دهد و مواد را برای اطمینان از کارایی آنها مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهد .آزمایشگاه پلیمر سنتر در سال ۱۹۷۲ میلادی در شمال کالیفرنیا تاسیس شد . سرویس های این آزمایشگاه باعث افزایش کیفیت ، عملکرد و خواص محصولات شده است .این آزمایشگاه علاوه بر کار اصلی خود به ارائه آموزش ها و مدارک معتبر در زمینه دانش های پلیمری می‌پردازد . این آزمایشگاه به صورت تخصصی در زمینه آنالیز رزین سختی گیر و همینطور رزین آنیونی فعالیت می کند.

 

polymers-center.org/

 

آزمایشگاه ITA lab

این آزمایشگاه نزدیک به ۸۰ سال است در انگلستان مشغول به فعالیت در حوزه تست و آزمایش کیفیت مواد پلیمری و رزینی است .  این آزمایشگاه اصرار دارد بر این که بسیار بی طرف محصولات را بررسی کرده و گواهی نامه های خود را ارائه می‌دهد .مشاوره و آموزش بخش دیگری از فعالیت ها این آزمایشگاه است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است .

آزمایشگاه رزین

آزمایشگاه National aeroapace laboratories

ان ای ال نیز یک آزمایشگاه در هند برای انجام کار های تحقیقاتی درمورد مواد  ، فرآوری  و بازرسی کامپوزیت ها و پلیمر ها مثل رزین ها ( آنالیز رزین سختی گیر ) و چسب ها است . این آزمایشگاه یکی از بهترین آزمایشگاه های هند است که زیر نظر دولت کار می‌کند . بیشتر سرمایه گذاری در این آزمایشگاه بر روی پروژه های هوا فضای این کشور است .این آزمایشگاه قادر است بالغ بر صد نوع  آزمایش مختلف را بر روی مواد پلیمری انجام دهد .

 

آنالیز رزین سختی گیر

 

www.nal.res.in

 

آزمایشگاه Japan Polymer Analytical and Research Laboratory India

این آزمایشگاه نیز یکی از آزمایشگاه های پیشرو در زمینه تحقیقاتی بر روی پلیمر است که توسط شرکت هیگاشی کاگوکو در هند تاسیس شده است . این آزمایشگاه خود را متعهد به ارائه تحلیل و تفسیر آزمایشات پلیمری و رزینی کرده است . این آزمایشگاه تمرکز بیشتری بر محصولات پلاستیک و لاستیکی دارد .

 

 

ایران کنفتک
واردکننده ی مرغوب ترین رزین تبادل یونی ( کنفتک کانادا )

 

انواع رزین تبادل یونی (کاتیونی – آنیونی – میکس بد )

 

تلفن تماس 02191035817 – 09030231317

 

 

 

japanpolymerlab.com
ایران کنفتک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *